torsdag 18 juni 2009

3 veckor efter min gastric by pass operation

Nu börjar man bli människa igen

Ibörjan fick man bara dricka, kände sig lite löjlig när man sila en varma koppen soppa. Men gud vad det smaka bra, eftersom man bara fått dricka vatten innan.
Nu har jag kommit längre ... kör mjuk mat .. går att äta det mesta, bara man tuggar det ordentligt.

Har inge problem invärtes... allt känns kanon ... vikten trillar av mig lite då o då ..

Men utvärtes ... voine, voine... Skitet vill inte läka

har ett sår som är totalt öppet, infekterat och bara varar ... ont så in i heeeeeelv*te gör det med.. men, är det den enda problemet? i så fall: shit happens ...

har haft problem me ischias sen jag kom hem ... värken är inte så farlig

diabetesen är under kontroll ... pillerna utsatta ... får se vad som händer när man börja äta mer "normalt"
Blodtrycket är inte bra .. får jag fortfarande ta piller för ... Min kroniska halsbränna är borta .. yeeeey :D

Exem på hela magen har jag med *får gnälla lite till* ... sa åt dom att inte använda dom därade "plåstren" di använder, men det var inga problem sa dom ... de är hudvänliga ...
Kanske dom är ... men inte på min hud ...
har stora såriga variga sår efter exemen oxå ....

Tur man inte tänkt blir playboy modell ;)

I nu läget ser det ut så här:

Invägning 106 kg
Op-dag 99,9 (under hundra i alla fall :D)
Vecka 3 96,7 -9,3 kg

Tur jag hade byxor som var för små i garderoben, annars hade jag väl fått gå me rumpan bar :P

Tänker försöka att lägga in mina framsteg och även besvikelser här efterhand som tiden går.
Tills nästa gång .... håll tummarna för att skitet läker

Love you all och fridens liljor mina gullungar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar