fredag 8 maj 2009

Intrigen tätnar

Inte världens bästa överskrift :P

men, var tvungen och hitta på nåt

Fredag idag … har gått massa dagar sen jag skrev sist .. Är såååå fruktansvärt duktig på att uppdatera bloggen … Not!

Alltså .. jag tänker på det var dag .. har massa saker jag tänker jag skriva in här, men så sätter man sig, öppnar datorn, loggar in nånstans, facebook, www.onlinebandit.se eller nåt … Så är det totalt förglömt.

Har bakat idag … helt oootroligt ..

Ska ha avslutning på dansen för barnen på söndag, så hade inte råd o köpa massa, så gjorde vanilj och choklad muffins .. Bara o köra med elvispen o så klicka ut … inte så svårt … kan man TYCKA!

Helt slut i kroppen .. Svetten lacka av mig som det värkte i fingrar och rygg … Fötterna börja sticka .. Alltså .. jag vet jag är dålig … men blir ändå så jävla förvånad och förbannad var gång jag upptäcker att jag inte kan göra minsta lilla sak utan att bli fördärvad. Fruktansvärt irriterande …

Familjen undra om jag var arg eller irriterad?? Alltså, det var jag inte, men hade så ont att jag snäste och röt åt var och en som titta på mig … Sry, sötnosar <3

Fridens liljor gott folk

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar